Een huis-aan-huis-blad kan zonder adverteerders niet bestaan. Hopelijk bent u net zo enthousiast over Stadsnieuws als wij!

Huis aan huis kranten zijn een populair massamedium om in te adverteren Met diverse collega uitgevers en samenwerkingspartners kunnen we uw organisatie in heel Noord-Brabant zichtbaar maken. Meer weten over de mogelijkheden om uw bedrijf/organisatie bij onze lezers onder de aandacht te brengen tegen aantrekkelijke tarieven en doorplaatsingsmogelijkheden in onze andere titels? Neem dan snel contact op!

Mediabrochure

Wilt u informatie over de mogelijkheden om in Stadsnieuws Tilburg en daarbuiten te adverteren?

Advies over de mogelijkheden om te adverteren?

Tilburg (inclusief Reeshof): Jasper Langenhuijsen: Tel.: 06 2512 7492
jasper-langenhuijsen@emdejong.nl

Berkel-Enschot, Biezenmortel en Udenhout: Dirk van Roessel: Tel.: 06 45390366
Dirk-van-roessel@emdejong.nl

Huis aan huis bladen hebben grootste bereik

Het Commissariaat voor de Media heeft eind 2022 de resultaten gedeeld van een grootschalig onderzoek naar de interesse in gemeentenieuws, en gebruik en waardering van alle informatiebronnen, die lokaal nieuws en informatie ontsluiten. Dit onderzoek werd uitgevoerd onder een 10.343 respondenten met een minimaal aantal respondenten van 352 respondenten per gemeente.
De belangrijkste uitkomsten van dit rapport:
- Nederlanders zijn over het algemeen geïnteresseerd in lokaal nieuws. Hoe geïnteresseerder men is, hoe vaker men de berichtgeving volgt; De interesse in lokaal nieuws neemt toe met de leeftijd.
- Het huis-aan-huisblad wordt door een kwart van alle respondenten als belangrijkste journalistieke informatiebron aangewezen.
- Het wekelijkse bereik van huis aan huis bladen is met 53,3 % het hoogste. Het totale bereik over 12 maanden bedraagt zelfs 70,8%. Ook nauwelijks geïnteresseerde Nederlanders worden via deze informatiebron op de hoogte gehouden van wat er in de gemeente speelt.
- De gratis verspreiding via papier is voor de meesten het mediumtype dat de voorkeur geniet. Totaal heeft 44,7% een voorkeur voor de papieren (GRATIS) krant.
Lees het volledige rapport